شرکت زیما پاک آریا |
7901
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-7901,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive
 

محصول

  |   Uncategorized @fa   |   بدون دیدگاه

۱-برای پاک کردن سطح حساس مثل سطح عدسی عینکها، دوربین ها و صفحه های LCD، LED، پلاسما و سطوحی از این قبیل باید دقت کرد که اگرچه محصولات میکروفایبر بهترین گزینه هستند اما دستمال کثیف که ذرات گرد و غبار را در خود نگه می دارد برای این کار استفاده نشود. چون این ذرات گرد و غبار بر روی سطوح حساس ایجاد خط و خش می کنند.

۲- برای شستن محصولات نظافتی میکروفایبر از آب خالص یا محلول آب و پودر های شوینده معمولی استفاده کنید. زیرا صابونها، مواد نرم کننده و یا شوینده های دارای ترکیبات چربی و نرم کننده های کرمی در حقیقت دستمال را از این مواد اشباع کرده و فضای لازم برای جذب آلودگی ها و گرد و غبار یا آب را پر می کنند. بدین ترتیب کارایی محصول را پایین می آورند. در حالیکه پودرهای لباس شویی معمولی و آب پاکیزه، این چربیها را زدوده و فضای الیاف را برای جذب چربیها و ذرات آلودگی باز کرده و کارایی دستمالها، زمین شویها و دیگر محصولات میکروفایبر را بالا می برند.

۳- استفاده از انواع سفید کننده ها برای محصولات میکروفایبر را کنار بگذارید زیرا در حقیقت آلودگی و کثیفی با این دستمالها ترکیب نمی شوند و استفاده از سفید کننده ها نه تنها ضرورتی ندارد بلکه ترکیب پلی مری آنها را دچار خدشه می کند و کارایی آنها را پایین می آورد.

۴- چون این محصولات عمدتاً از ترکیبات مصنوعی هستند، در مقابل حرارت حساسند لذا برای خشک کردن آنها از حرارت دادن مستقیم یا اتو کردن خودداری کنید. زیرا حرارت باعث به هم چسبیدن الیاف و پر شدن فضای خالی بین آنها می- شود و در نتیجه کارایی آنها را پایین می آورد.

۵- همچنین این محصولات که عمدتاً نایلونی و مصنوعی هستند با قرار گرفتن در معرض حرارت یا شعله مستقیم آب شده و یا آتش می گیرند. لذا از قرار دادن آنها در نزدیکی منابع آتش مثل بخاری یا اجاق گاز خودداری کنید.

بدون نظر

ارسال دیدگاه